19 תשובות
תלוי
הרוב כן
שואל השאלה:
^ סחתיין!
כן חצי.. ואני גם לומדת מזה אנגלית כי אני לא יודעת הכל זה ממש עוזר
^^תודה תודהה
שואל השאלה:
^^^ יש הרבה שלומדים מסרטים
^^כל האנגלית שלי מסרטים סדרות ושירים
כן כמובן סרטים/סדרות גם עוזר אפילו יותר אבל כנל לשמוע שירים באנגלית עוזר מאוד
שואל השאלה:
^^ כי בסרטים יש כתוביות
נכון
כשהמילים כתובת אני מבינה 50 אחוז
בשיר אני מבינה אולי 20 אחוז אם אני לא רואה את המילים של השיר מול העיניים
מה שמקשה לזכור את השירים..
חחחהחח
אני מבין כמעט הכל תלוי בשיר , כי לאמרקאים גם יש סלנגים שרק אם אתה גר שם אתה תבין כמו שיש לנו
כן, אלא אם כן זה ראפ ואז אני לא מבינה את הסלנג
מבין חלק, וככל שאני שומע יותר אני מבין יותר
אני מבינה את כל המילים
כן אבל לרוב אני לא מקשיבה למילים, הקול הוא חלק מהמנגינה