5 תשובות
נע זה בסדר
אתם עושים את זה לצורך אימון
אם גם לאחרים אין בעיה עם זה ואתם לא באמת מנסים לפגוע אחד בשני מכעס או שנאה אז זה בסדר
שואל השאלה:
זה כן כעס פשוט לא אחד על השני פשוט מוציאים עצבים אחד על השני

ואחרים לא קשורים לזה איתם אנחנו עובדים רגיל
אז למה שזה יהיה לא בסדר?
שואל השאלה:
שואל דעה מהצד
התחברות ל