25 תשובות
אז תקנה שק לבית
שואל השאלה:
אבל אין מאמן שרואה טכניקה ומלמד
אנונימי
אם אתה לא עושה ספארינג אין לך סיבה ללכת לאיגרוף אומר לך דוגרי
אין לך גם סיבה לפחד מזה יותר מידי לא יזיינו אותך בכוח אלא אם כן זה חברים שלך
שואל השאלה:
הייתי הרבה שנים בגודו פשוט אחרי ששברו לי חלק מהשיניים ומעוד פציעות פרשתי
אנונימי
אז סמוך עלי לך לגיו גיטסו אין סיכוי גדול שתפצע וזה כיף רצח
שואל השאלה:
שק אגרוף
שדואו בוקסינג
אנונימי
כל איזה שתי אימונים יש ספארינג חזק
לא חובה אבל איך תלמד בלי?
ובנוסף תקנה שק לבית להתאמן על האיגרוף בקטנה אתה תלמד כבר טכניקה לבד עם הזמן
שמע אם אתה מוצא באזור שלך מכון של gracie ju jitsu אז הם עושים פשוט mma עם דגש לקרקע ואתה לא חייב לעשות שם ספארינג מנסיון אני אומר לך
שואל השאלה:
שמעתי על הסגנון הזה הרבה דברים טובים
אנונימי
שואל השאלה:
:( אין בעיר שלי
אנונימי
שואל השאלה:
גיאו גיטסו נראה די משעמם חחח
הם יושבים על הריצפה ומתחבקים
אנונימי
חחח זה רמת טכניקה לא נורמאלית לך לאימון נסיון ואתה תראה שהאנשים עושים ממך צחוק זה באמת נראה קצת משעמם מהצד אבל זה קשה מעייף וטכני
שואל השאלה:
רק מוסיף הייתי פעם בסייף זה ספורט ממש כיף, מלא אדרנלין אבל זה לא מפותח בכלל בארץ וזה לרוב ילדים אז אין נגד מי להיות
אנונימי
גיוגיטסו זה עם חניקות אז זה יותר מסוכן וגם לדעתי יותר עדיף איגרוף כי ילמדו אותך מה לעשות ...
אנונימי
איזה נזק איגרוף עושה למוח ?
מה שכן אם אתה לא דופק זה מאוד מסוכן
אחי אגרוף זה בעיקר מכות בראש הנזק שזה עושה למוח אדיר תחפש על זה
אם כבר לדעתי עדיף ללכת על איגרוף תאילנדי
שואל השאלה:
חניקות זה לא מסוכן אם משחררים
יש את זה גם בגודו
אנונימי
אבל זה לא חניקות לרמת עילפון ?
החניקות בגיו גיטסו זה כלום לעומת הנזק שאיגרוף עושה למוח רק אומר,
ואף פעם לא מגיעים לעילפון דופקים ואז משחררים את החניקה
אפשרי אבל לא מומלץ