7 תשובות
כן זה מבאס
אנונימי
לא כל עוד הוא נשאר בן אדם
כן.
אמנם זה בחירה שלהם אבל זה בחירה שלא מיטיבה איתם מבחינתי
תראי,הבעיה מתחילה באיך ששאלת את השאלה אחותי היקרה.
מה זה דתי ?
אין דבר כזה.
כל המגזרים האלה - אין את זה באמת.
בורא עולם לא אוהב את המושגים האלו.

המושג היחידי שקיים הוא:
מישהו שנדלק בו הניצוץ היהודי.
ומישהו שהניצוץ היהודי אינו נדלק בו.

אבל בכל אחד יש את הניצוץ. רק הוא לא נדלק אצלם.
ככה הרבי מבלובביץ אמר.

ובסוף ,כואב לי .אבל לא הרגשה רעה.
"כל יהודי הוא חלק אלוקה ממעל"
כל יהודי גם שעדיין לא נדלק בו הניצוץ - הוא חלק מהשם יתברך.
וזה כואב אישית בשבילי לראות ככה - אותו.

אני תמיד מאמין - שלכל אחד יש את המסלול שלו עם בורא עולם.
ולכן,לדוגמא,אם הבת שלי תלך עם חשוף ,הבן שלי יחלל שבת - אני אפילו לא ארים את הקול,ואפילו לא אעיר לה.
למה ?
כי לכל אחד יש את המסלול שלו עם השם יתברך.
וזה מסלול אישי שלו.
בתור אחד שעובר.
כן בטח.
עזב את אלוקים ואת הקרבה אליו
זה גורם לי להמשיך לעבוד על להעביר את עם ישראל מתפיסת גלות לתפיסת ארץ ישראל כי כל הסיבה שאנשים יוצאים בשאלה זה כי הם מואסים בתורת הגלות שם התורה היא קטנה והסברים פשוטים ושם התורה חונקת את החיים אבל תפיסת ארץ ישראל הפוכה לחלוטין שם התורה היא גדולה ועמוקה וחיה ומחוברת לחיים ומרימה אותם כך שגם הכפירה והחילון והדתל"שים הם חלק מתוך תהליך הגאולה והם גורמים לי להתקדם..
התחברות ל