17 תשובות
לא יודע מה איתך, אני הלכתי שמה כמה פעמים ואף אחד לא קדח לי במוח
(זה בגלל שהייתי עם אוזניות אבל זה בטח פרט שולי)
הם רגילים
שואל השאלה:
זאת עיר עמוסה ורועשת^^
אני לא אוהבת גם כן
אבל כל אחד ומה שמרגיש לו נוח
יש כאלה שאוהבים עיר שחיה
המציאו בדיוק בשביל העיר הזאת אוזניות, זה למה זו עיר כזאת יקרה, בנוסף לכל ההוצאות צריך לבוא בחשבון שיהיו הוצאות גם על אוזניות, ואם את בכלל אם למשפחה ברוכת ילדים אז בכלל תצטרכי להתאים לכל אחד ואחד אוזניות משלו, והרי לא כל אחד אוהב את אותו סוג אוזניות, אז יהיה את הילד שירצה את הגדולות יותר, יהיה את האחד שירצה את ה קטנות יותר, יהיה אחד שירצה את האוזניות בצבעי הקשת, ואז בסוף נגמר המלאי, והילד בוכה באמצע החנות והכל בלאגן..אז בעצם למה באמת אנשים גרים בתל אביב ?
שואל השאלה:
אוקיי נהוראי
לא לזלזל, אני במצב סינטטי והמאמר הנ"ל נכתב מתוך שקיעות וכנראה מתוך לקיחת סם לא ברור
שואל השאלה:
רפואה שלמה חמוד
רוב תודות לך, ואני מאמין שבנתינת ורד זה יהיה אפשר לרקוח אותו להכנת נוגדן שיוכל להוציא אותי מאפלה לאורה
שואל השאלה:
בהחלט
יש אנשים שאוהבים את הבלגן הזה. שהם צריכים תמיד בלגן רעש ואנשים סביבם - אחרת הם מרגישים בודדים. ככה הם כולם שם פשוט בודדים ביחד.

(איזה קטע כתבתי פעמיים "עם" במקום "הם" חח תיקנתי עכשיו).
כי זה ליד הים
אני גר בצפון העיר ושם יש הרבה פחות שיפוצים, רעש, זיהום וצפיפות. יש אפילו קצת טבע והים קרוב, רגוע כאן יחסית.
במרכז העיר יש מקומות רועשים וצפופים יותר שלא נעים לשהות בהם יותר מדי זמן
איכות חיים ברמה אחרת מכל הארץ, נגישות לכל דבר נוחות, אווירה שונה

וזה לא כמו שאת חושבת יש אזורים בתל אביב שהם לא רועשים
אנשים רוצים לגור קרוב לכולם, עובדים שם, או שהמשפחה/פרטנר גרים שם
התחברות ל