11 תשובות
שואל השאלה:
בסדר אני לא מנסה לצאת גסת
רוח או משהו אבל בילוי וזה זנ לא חובה אין רק בתל אביב, אם למישהו יקר שלא יבוא לא חייב יש עוד המון ערים גדולות עם מגוון של דברים כמו בתל אביב.
אנונימית
אכפת לי שיקר שם כי אני (שממש לא גר במרכז) נמצא במרכז לפעמים. וחברים שלי גרים במרכז. ואם אני רוצה לקנות משהו, המחיר שלו יעבור אינפלציה בגלל המרכז. וזה נכון על הכל.
דירה בערד הייתה עולה פחות אם דירה בתל אביב הייתה עולה פחות.
אין השוואה בין תל אביב לעיר אחרת בארץ, גם לא לירושלים. מגוון השירותים והסחורות שיש בתל אביב גדול יותר מבשאר הארץ. שוב, יש סיבה למה תל אביב היא הבירה הכלכלית של הארץ
שואל השאלה:
כן אני מבינה אבל יש מגוון פיתרונות , אוכל אתם יכולים להביא מהבית אם אתם נוסעים סתם לחבר או לעבודה , אבל לא חייב ללכת לבלות
בתל אביב אם זנ עד כדי כך מפריע , יש המון ברים מסעדות קניונים חופים ומסיבות גם בערים אחרים
אנונימית
^את יודעת מה אין במקומות אחרים?
תחבורה שנכנסת לשם בצורה טובה.
אם אני רוצה לנסוע לכל מקום בארץ, אני כמעט בוודאות אצטרך לעבור דרך תל אביב.
ברוב המקרים גם להחליף שם אוטובוס או רכבת.
אי אפשר להחליף רכבת ברעננה, כי סבידור זה המקום הרלוונטי.
לא כמו בתל אביב. וללכת לעבודה זה לא כמו ללכת לבית הספר. יש פקקים, ואם אתה מגיע מאוחר אז אתה חוטף על זה מהבוס. חנייה זה דבר יקר רצח..
זה מפריע לאנשים שתל אביב יקרה כי הרבה דברים נמצאים בתל אביב בין אם זה חנויות, מסעדות, מקומות בילוי וכו
ואז כשהם מגיעים לתל אביב זה כן משפיע עליהם

עריכה:מסכים עם מה שהקומוניסט אמר
כי המרכז הכלכלי של ישראל הוא בתל אביב. רוב מי שגר במרכז הארץ נוסע מדי יום לתל אביב כדי לעבוד שם. יהיה להם קל יותר לחיות אילו תל אביב הייתה זולה יותר והם צודקים. אין שום סיבה מוצדקת למחירים האלה
סטיגמא
שואל השאלה:
מה אתם עושים מינוסים מה פגעתי בכם? אמרתי את דעתי ואפילו לא סתרתי את שלכם פשוט אני לא מבינה כל כך כי לא חייב לבלות בתל אביב
אנונימית
שואל השאלה:
ופקקים אין מה לעשות זה יש בכל מקום לצערי
אנונימית