9 תשובות
כלום
כלום
סתם עניין של נוחות , יופי ושלא יראו את הקו של התחתון במכנסיים צמודים
שואל השאלה:
זה נוח ?
זה נוח ?
אנונימית
לי כן כי הוא מינימלי אז אני לא מרגישה את התחתון
לכלום, מלבד זה שזה יכול להיות יותר סקסי ומושך מתחתונים אחרים אין לזה באמת שום יתרון, להיפך, חוטיני זה הסוג תחתונים הכי פחות הגייני שאפשר ללבוש והוא מעביר מלא חיידקים מאיזור פי הטבעת לנרתיק.
אממ
הפלוס העיקרי שאולי זה פחות בולט מתחת לטייץ אבל גם זה לא תמיד
ואולי מבחינת הרגשה שזה יותר מושך
אבל אם כבר שואלים במה זה עוזר אז מבחינה בריאותית זה דווקא לא מומלץ
הפלוס העיקרי שאולי זה פחות בולט מתחת לטייץ אבל גם זה לא תמיד
ואולי מבחינת הרגשה שזה יותר מושך
אבל אם כבר שואלים במה זה עוזר אז מבחינה בריאותית זה דווקא לא מומלץ
עוזר כשלובשים טייץ, שלא יראו תפרים של תחתונים. תכלס זה נראה לדעתי אפילו פחות טוב עם חוטיני, ועדיף כבר לראות תפרים של תחתונים מאשר מה שרואים עם חוטיני (שזה כמו בלי תחתונים בכלל).
אם את רוצה תחתונים שלא יראו דרך מכנס את יכולה פשוט לקנות תחתון ללא תפר.
באותו הנושא: