4 תשובות
בשלא יראו את הפס של התחתון חוץ מזה כלום
מבליט תתחת
זה כדיי שלא יראו את הפס של התחתון בטייץ ויש בנות ששמות את זה כי זה עושה את התחת יותר יפה וגדול ,..
אנונימית
תכלס כולן שמות את זה בישביל להבליט את התחת
התירוץ של הפס זה כלכך עלוב
התירוץ של הפס זה כלכך עלוב
אנונימית
באותו הנושא: