אני כרגע בנסיעה ויש עליי 2 דיסקים (ודיסקמן) ואני מתלבט איזה לשמוע, איזה לבחור?
הם דיסקים מאוד ישנים אבל הם האהובים עליי כי החברת ילדות הכי טובה שלי צרבה לי אותם במיוחד בשבילי הראשון כרונולוגית שהיא צרבה היה מתנה לכשיצאתי מהארון בתור טרנס (לפני 10 שנים), החצי הראשון שירים שמוקדשים לגרסה המזויפת, הנשית שבי והחצי השני שירים שמוקדשים לגרסה האמיתית, הגברית שבי השני כרונולוגית שהיא צרבה היה הקדשה בשבילי כי התמודדתי עם דיכאון (ואני עדיין מתמודד), החצי הראשון הוא שירים עצובים להזדהות והחצי השני הוא שירים שמחים להרגיש יותר טוב