30 תשובות
תחת גדול ציצי גדול מותנים צרות
שפתיים גדולות אף קטן
שזופה
שפתיים גדולות אף קטן
שזופה
אנונימית
לרוב..מה שאתה רואה כדבר יפה
שאלה מיותרת זה סתם גורם לחוסר ביטחון לבנות
ולשאלה: הכל וכולן יפות בדרך שלהן
ולשאלה: הכל וכולן יפות בדרך שלהן
זה חרא לא הוגן ומזעזע אבל זה מודל היופי של היום
אנונימית
חזה בינוני/גדול עומד עם צורה עגולה
בטן שטוחה וחטובה
רגליים/ירכיים ממש מעט מלאות (הכוונה לא שתי מקלות)
תחת חטוב עגול ועומד (בלי צלוליט ולא שטוח)
אף קטן סולד
שפתיים עסיסיות
צבע עור מעט שזוף
שיער חלק וארוך
בטן שטוחה וחטובה
רגליים/ירכיים ממש מעט מלאות (הכוונה לא שתי מקלות)
תחת חטוב עגול ועומד (בלי צלוליט ולא שטוח)
אף קטן סולד
שפתיים עסיסיות
צבע עור מעט שזוף
שיער חלק וארוך
לכולנו זה גורם חוסר ביטחון אבל זה אידאל היופי כיום ואין מה להתכחש לזה
כמובן שאף אחת לא חייבת להיות "בסטנדרט" וכל אחת יפה בדרך שלה
כמובן שאף אחת לא חייבת להיות "בסטנדרט" וכל אחת יפה בדרך שלה
מודל היופי שלי זה רוסיות
ורזות
אני! תודה ששאלת.
תביאו לי פנים יפות עם שיער ארוך חלק שחור או חום, דגש על גבות עבות מסודרות ואני מאושר
לא משנה לי גוף
לא משנה לי גוף
קחי בובת בראץ
רק במציאות עם יותר גובה וקו לסת
מחריד
רק במציאות עם יותר גובה וקו לסת
מחריד
מה הבעיה במה שכתבתי חחח
אידאל היופי כיום בנוי על מראה של ילדות קטנות.
שפתיים עבות, אף קטן, מותניים צרות, רזה, נמוכה, גוף חלק וכו..
זה נוראי וכל אחת יפה בדרך שלה.
מודל היופי בנוי על מה שגברים מוצאים מושך באישה, שזה בעצם.. מה שמוצאים מושך בילדות קטנות.
לפי דעתי, מודל היופי הוא יופי מיוחד.
בגלל שכל אחת מיוחדת, אבל ברגע שנוצר אידיאל היופי כולן ממש במרדף אחריו. מנסות לרצות. מנסות להתאים לסביבה, ולא מדגישות ומשלימות עם היופי הטבעי שלהן.
שיער גוף זה נורמלי, צלוליט זה נורמלי, חזה וישבן שטוח או גדול זה נורמלי.
וזה מה שלהיות אישה בוגרת אומר. לא להיראות כמו ילדה בגלל שזה פשוט לא ריאלסטי.
שפתיים עבות, אף קטן, מותניים צרות, רזה, נמוכה, גוף חלק וכו..
זה נוראי וכל אחת יפה בדרך שלה.
מודל היופי בנוי על מה שגברים מוצאים מושך באישה, שזה בעצם.. מה שמוצאים מושך בילדות קטנות.
לפי דעתי, מודל היופי הוא יופי מיוחד.
בגלל שכל אחת מיוחדת, אבל ברגע שנוצר אידיאל היופי כולן ממש במרדף אחריו. מנסות לרצות. מנסות להתאים לסביבה, ולא מדגישות ומשלימות עם היופי הטבעי שלהן.
שיער גוף זה נורמלי, צלוליט זה נורמלי, חזה וישבן שטוח או גדול זה נורמלי.
וזה מה שלהיות אישה בוגרת אומר. לא להיראות כמו ילדה בגלל שזה פשוט לא ריאלסטי.
אנונימית
רזה אבל לא מקל כמו שכתבו פה כבר
שזופה (למרות שאני אוהבת בהיר)
המודל יופי העכשווי שם דגש על טבעיות
גם אם עושים שינויים הכל צריך להראות "טבעי"
אף קטן וסולד
נמשים (נראה לי )
שזופה (למרות שאני אוהבת בהיר)
המודל יופי העכשווי שם דגש על טבעיות
גם אם עושים שינויים הכל צריך להראות "טבעי"
אף קטן וסולד
נמשים (נראה לי )
ההוא שראית אתמול-
שאלה..
כתבת ארוך וחלק ושחור או חום
האם זה משנה לך אם זה חלק טבעי או חלק שת החלקה?
סתם מעניין אותי סקרנות
שאלה..
כתבת ארוך וחלק ושחור או חום
האם זה משנה לך אם זה חלק טבעי או חלק שת החלקה?
סתם מעניין אותי סקרנות
אנונימית
מישהי יפה
חברה שלי
לבנות
שיער בהיר, גבות מלאות, עור שזוף, עיניים בהירות וגדולות, ריסים שחורים וארוכים, מצח קטן, אף קטן וסולד, עצם לחי גבוהה, שפתיים עבות, פנים חלקות, קו לסת ישר, ובעיקרון פנים דיי קטנות ולא ארוכות,
לגוף רזה, שזופה, בטן שטוחה, גובה בינוני (1.60) בלי שערה אחת על הגוף, חזה בינוני (מידה c - b) תחת עומד ובולט רגליים ארוכות.
לבנים
גבוהים (1.80+) פנים מסותתות עם עצם לחי גבוהה, קצת מאוד זקן או חלק לגמרי, ריסים ארוכים ובולטים שיער או חום כהה או בלונדיני בהיר, עיניים גדולות, שפתיים ביינוניות, אף ישר פלס, גבות עבות, פלג גוף עליון רחב (כתפיים רחבות) שרירי מאוד (שש קוביות) לגבי שיער גוף אין באמת החלטה יש כאלה ויש כאלה
שיער בהיר, גבות מלאות, עור שזוף, עיניים בהירות וגדולות, ריסים שחורים וארוכים, מצח קטן, אף קטן וסולד, עצם לחי גבוהה, שפתיים עבות, פנים חלקות, קו לסת ישר, ובעיקרון פנים דיי קטנות ולא ארוכות,
לגוף רזה, שזופה, בטן שטוחה, גובה בינוני (1.60) בלי שערה אחת על הגוף, חזה בינוני (מידה c - b) תחת עומד ובולט רגליים ארוכות.
לבנים
גבוהים (1.80+) פנים מסותתות עם עצם לחי גבוהה, קצת מאוד זקן או חלק לגמרי, ריסים ארוכים ובולטים שיער או חום כהה או בלונדיני בהיר, עיניים גדולות, שפתיים ביינוניות, אף ישר פלס, גבות עבות, פלג גוף עליון רחב (כתפיים רחבות) שרירי מאוד (שש קוביות) לגבי שיער גוף אין באמת החלטה יש כאלה ויש כאלה
אנונימית
לא מבין,איפה הכבוד שלכם ?
אתם קוראים לעצמכם "גברים" ?
אם איך שאתם מתארים בנות - אתם לא.
לא קרוב לזה.
איפה הכבוד ?
מבטיח שאתם צריכים להתבייש בעצמכם.
מה זה לתאר בנות ?
איפה הכבוד שלכם ?
אין פה טיפת כבוד. איפה הכבוד הבסיסי ?
ואם איך שאתם מדברים - בהצלחה למצוא מישהי.
אתם קוראים לעצמכם "גברים" ?
אם איך שאתם מתארים בנות - אתם לא.
לא קרוב לזה.
איפה הכבוד ?
מבטיח שאתם צריכים להתבייש בעצמכם.
מה זה לתאר בנות ?
איפה הכבוד שלכם ?
אין פה טיפת כבוד. איפה הכבוד הבסיסי ?
ואם איך שאתם מדברים - בהצלחה למצוא מישהי.
תפסיקו להתכחש ולהתייפייף
לא כולן יפות.
והשאלה היא גם לא "מה יפה" אלא מה אידיאל היופי. שני דברים שונים לגמרי
לשאלה -
חזה בינוני
תחת גדול
שפתיים עבות
שזופה
גבות עבות
אף קטן וסולד
בטן שטוחה
מותניים צרות
ריסים שחורות וארוכות
רגליים ארוכות
עצמות בריח יוצאות
גוף שעון חול או גיטרה
לא כולן יפות.
והשאלה היא גם לא "מה יפה" אלא מה אידיאל היופי. שני דברים שונים לגמרי
לשאלה -
חזה בינוני
תחת גדול
שפתיים עבות
שזופה
גבות עבות
אף קטן וסולד
בטן שטוחה
מותניים צרות
ריסים שחורות וארוכות
רגליים ארוכות
עצמות בריח יוצאות
גוף שעון חול או גיטרה
קליק כחול
אידיאל היופי הוא מה יפה בעיניי החברה.
מה נחשב יפה,
מה הוא היופי האידיאלי לאישה בעיניי החברה.
כולן יפות וכולם יפים, לפחות בעיניי. שאני מסתכלת על אנשים אני תמיד מוצאת משהו שיפה בהם ותמיד יש יותר מדבר אחד.
בכל מקרה, אלו לא שני דברים שונים לגמרי. זה אותו הדבר בדיוק.
אידיאל היופי הוא מה יפה בעיניי החברה.
מה נחשב יפה,
מה הוא היופי האידיאלי לאישה בעיניי החברה.
כולן יפות וכולם יפים, לפחות בעיניי. שאני מסתכלת על אנשים אני תמיד מוצאת משהו שיפה בהם ותמיד יש יותר מדבר אחד.
בכל מקרה, אלו לא שני דברים שונים לגמרי. זה אותו הדבר בדיוק.
אנונימית
אלו שני דברים שונים לחלוטין..
מה יפה - מה יפה בעינייך, בסופו של דבר יופי הוא סובייקטיבי
אידיאל היופי - מה יפה בעיני החברה שלנו כיום. (זה משתנה כל הזמן, אבל מה שציינתי זה בערך מה שהחברה מעדיפה היום)
ויש הבדל בין "למצוא משהו יפה באדם" לבין אדם שהוא יפה
זה שיש למישהו אף יפה לא אומר בהכרח שהוא יפה
מה יפה - מה יפה בעינייך, בסופו של דבר יופי הוא סובייקטיבי
אידיאל היופי - מה יפה בעיני החברה שלנו כיום. (זה משתנה כל הזמן, אבל מה שציינתי זה בערך מה שהחברה מעדיפה היום)
ויש הבדל בין "למצוא משהו יפה באדם" לבין אדם שהוא יפה
זה שיש למישהו אף יפה לא אומר בהכרח שהוא יפה
ששואלים מה מודל היופי כיום, זה בדיוק כמו לשאול "מה נחשב יפה בעיניי החברה"
אז כן, זה כמו להגיד "מה יפה"
ברור ש"מה יפה" יכול להתייחס ל"מה יפה בעינייך",
אבל בשאלה הזאת מתייחסים למה יפה בעיניי החברה,
אידיאל היופי לנשים בוגרות, כמו שאמרתי, מבוסס באמת על יופי של ילדות קטנות.
בעצם, מה מה שהחברה מחשיבה ליפה, זה מראה של ילדה. נמוכה, רזה, אף קטן, שפתיים עבות, שיער ארוך וכו וכו
-יופי הוא בהחלט משהו סובייקטיבי
-אין הבדל, התכוונתי להגיד שכולם יפים בדרך שלהם, ואידיאל היופי הוא ממש מכניס אנשים לתוך מסגרת של "אם תראו ככה- תקבלו ככה וככה"
יש לכם אף גדול? זה לא יפה, תעשו ניתוח אף
יש לך חזה עצום? תעשי הקטנת חזה
אה אין לך תחת גדול? זה בסדר, פשוט תלכי להתאמן.
אידיאל היופי הוא נוראי בגלל שכולם תמיד במרדף אחריו.
כל אחד יפה בדרך שלו, באמת שכן. ברגע שתסתכלי, את או כל אחד אחר, סביב תשימי לב שבאמת כולם יפים.
ומודל היופי הוא מאבק יומיומי של נשים ונערות ובנות בשביל שיתאימו לחברה ויחשבו יותר יפות.. בעיניי החברה.
אז כן, זה כמו להגיד "מה יפה"
ברור ש"מה יפה" יכול להתייחס ל"מה יפה בעינייך",
אבל בשאלה הזאת מתייחסים למה יפה בעיניי החברה,
אידיאל היופי לנשים בוגרות, כמו שאמרתי, מבוסס באמת על יופי של ילדות קטנות.
בעצם, מה מה שהחברה מחשיבה ליפה, זה מראה של ילדה. נמוכה, רזה, אף קטן, שפתיים עבות, שיער ארוך וכו וכו
-יופי הוא בהחלט משהו סובייקטיבי
-אין הבדל, התכוונתי להגיד שכולם יפים בדרך שלהם, ואידיאל היופי הוא ממש מכניס אנשים לתוך מסגרת של "אם תראו ככה- תקבלו ככה וככה"
יש לכם אף גדול? זה לא יפה, תעשו ניתוח אף
יש לך חזה עצום? תעשי הקטנת חזה
אה אין לך תחת גדול? זה בסדר, פשוט תלכי להתאמן.
אידיאל היופי הוא נוראי בגלל שכולם תמיד במרדף אחריו.
כל אחד יפה בדרך שלו, באמת שכן. ברגע שתסתכלי, את או כל אחד אחר, סביב תשימי לב שבאמת כולם יפים.
ומודל היופי הוא מאבק יומיומי של נשים ונערות ובנות בשביל שיתאימו לחברה ויחשבו יותר יפות.. בעיניי החברה.
אנונימית
אידיאל היופי הוא דבר נורא ובלתי ניתן להשגה.
לדעתי אם תחפשי בכל אדם תוכלי למצוא משהו יפה אבל משהו יפה אחד לא משפיע על כל המראה, יש אנשים יפים ויש פחות אי אפשר אפילו להתווכח, ברור שיופי הוא סובייקטיבי ובתקופות שונות היו אידאלי יופי שונים אבל זה לא אומר שכולם יפים אני מצטערת,
תראי לדוגמא יש לי שתי חברות (סיפור אמיתי) אחת לא יפה מאוד לפחות לפי האידיאל ואחת יפה מאוד וכל מי שפוגש אותה מסתכל עלייה כולל אנשים זקנים למרות שבתקופתם האנשים הכי יפים היום נחשבים מכוערים בחברה של היום אז יש אנשים יפים ויש אנשים שלא וזהו נגמר הסיפור דבר אחד טוב לא יגרום לכל הגוף להראות טוב ודבר אחד רע יכול להרוס גוף
ואל תביני לא נכון מודל היופי זה דבר נוראי ואכזרי שאפילו היפות מביננו נפגעות ממנו
לדעתי אם תחפשי בכל אדם תוכלי למצוא משהו יפה אבל משהו יפה אחד לא משפיע על כל המראה, יש אנשים יפים ויש פחות אי אפשר אפילו להתווכח, ברור שיופי הוא סובייקטיבי ובתקופות שונות היו אידאלי יופי שונים אבל זה לא אומר שכולם יפים אני מצטערת,
תראי לדוגמא יש לי שתי חברות (סיפור אמיתי) אחת לא יפה מאוד לפחות לפי האידיאל ואחת יפה מאוד וכל מי שפוגש אותה מסתכל עלייה כולל אנשים זקנים למרות שבתקופתם האנשים הכי יפים היום נחשבים מכוערים בחברה של היום אז יש אנשים יפים ויש אנשים שלא וזהו נגמר הסיפור דבר אחד טוב לא יגרום לכל הגוף להראות טוב ודבר אחד רע יכול להרוס גוף
ואל תביני לא נכון מודל היופי זה דבר נוראי ואכזרי שאפילו היפות מביננו נפגעות ממנו
אנונימית
אבל לומר "כולם יפים" זה פשוט שגוי.
יש משהו במשפט הזה, אבל לא בצורה שאת מתכוונת אליה
נכון, כולם יפים.
אבל? כולם יפים, פשוט לא בעיני אותו אדם.
יופי הוא סובייקטיבי, ואני בטוחה שיש לך טעם נכון?
אז לא כל מי שתראי ייחשב כיפה בעינייך, אבל יכול להיות שאדם אחר יגיד שהוא כן יפה.
אז אולי כולם יפים, אבל לא כולם יפים בעיני אותו אדם
יש משהו במשפט הזה, אבל לא בצורה שאת מתכוונת אליה
נכון, כולם יפים.
אבל? כולם יפים, פשוט לא בעיני אותו אדם.
יופי הוא סובייקטיבי, ואני בטוחה שיש לך טעם נכון?
אז לא כל מי שתראי ייחשב כיפה בעינייך, אבל יכול להיות שאדם אחר יגיד שהוא כן יפה.
אז אולי כולם יפים, אבל לא כולם יפים בעיני אותו אדם
^^אני באמת לא מסכימה עם זה.
אם להיות כנה, אני באמת נמשכת לגברים עם אקנה.
ואני חושבת שהצלוליט שלי יפה.
אנחנו חושבים שזה לא יפה בגלל שזה מה שחברה מכתיבה לנו.
אם מחר את קמה בבוקר ורואה מלא פוסטים באינסטגרם שאומרים כמה שאקנה זה יפה ורואה את כולם מנסים להשיג אקנה כי זה ממש "סטייל", היית חושבת שזה יפה.
החברה גורמת לנו להתבייש ביופי הטבעי והאמיתי שלנו בני האדם, וגורמת לנו לרצות לשאוף לשלמות, שלמות שאף אחד לא יכול להשיג לא משנה כמה ינסה.
אם להיות כנה, אני באמת נמשכת לגברים עם אקנה.
ואני חושבת שהצלוליט שלי יפה.
אנחנו חושבים שזה לא יפה בגלל שזה מה שחברה מכתיבה לנו.
אם מחר את קמה בבוקר ורואה מלא פוסטים באינסטגרם שאומרים כמה שאקנה זה יפה ורואה את כולם מנסים להשיג אקנה כי זה ממש "סטייל", היית חושבת שזה יפה.
החברה גורמת לנו להתבייש ביופי הטבעי והאמיתי שלנו בני האדם, וגורמת לנו לרצות לשאוף לשלמות, שלמות שאף אחד לא יכול להשיג לא משנה כמה ינסה.
אנונימית
^אבל אידיאל היופי זה לא בחורה
זה פשוט טעם שבממוצע יש לכולם
מה זה לא קיים? במחשבה - כן, הוא קיים
אבל לא בטוח שכולן נראות כמוהו
ואני מדברת על האנונימית מתחתייך
זה פשוט טעם שבממוצע יש לכולם
מה זה לא קיים? במחשבה - כן, הוא קיים
אבל לא בטוח שכולן נראות כמוהו
ואני מדברת על האנונימית מתחתייך
^^^יש הבדל.
בין אנשים יפים לבין אנשים שאני מוצאת מושכים.
גם בן אדם שאני לא נמשכת אליו, אני יכולה לחשוב שהוא יפה.
דוגמא: היום הייתי ברכבת וישבה כמה מושבים לפני חיילת. היא התאפרה וצחקה עם חברה שלה, וחשבתי על כמה שהיא יפה, היה לה שיער קצר, שמנמנה, ואף "יווני".
אני לא נמשכת לבנות, בכלל לא. אבל אני כן יודעת להעריך יופי, ואני באמת מאמינה שכולם יפים, זה לא אומר שאני נמשכת לכולם. יש הבדל גדול
בין אנשים יפים לבין אנשים שאני מוצאת מושכים.
גם בן אדם שאני לא נמשכת אליו, אני יכולה לחשוב שהוא יפה.
דוגמא: היום הייתי ברכבת וישבה כמה מושבים לפני חיילת. היא התאפרה וצחקה עם חברה שלה, וחשבתי על כמה שהיא יפה, היה לה שיער קצר, שמנמנה, ואף "יווני".
אני לא נמשכת לבנות, בכלל לא. אבל אני כן יודעת להעריך יופי, ואני באמת מאמינה שכולם יפים, זה לא אומר שאני נמשכת לכולם. יש הבדל גדול
אנונימית
אבל שוב זה סובייקטיבי יכול להיות שהיא הייתה יפה מאוד בעינייך גם אם כמה דברים אצלה היום "מכוערים" במודל היופי אנחנו מדברים על מה שרוב האנשים מוצאים ליפה *לא למושך זה כבר נושא אחר* שזה יופי שהוא כמעט בלתי נתן להשגה
בואי תקחי דוגמאות את המפורסמים של היום הם יפים בעייניך? יותר מאנשים "רגילים" שאת רואה כל יום ברחוב?
באותו הנושא: