9 תשובות
לפחות בשבילי מדיסון ביר
וואלה שאלה טובה!
נראה לי גוף שנראה בריא וגוף מחוטב וריסים מורמים משהו כזה
אני
מודל היופי לא קיים וגם השלמות לא קיימת כי אין כזה דבר
גוף מחוטב/רזה, עיניים גדולות, שיער נוצץ, אף קטן, קו לסט ברור...
אנונימית
בכל מדינה יש סטנדרט מגוחך אחר. בהרוב זה גוף צר וגבוה. אבל זה סך הכל מה שמוכרים לנו. באמת שלכל אחד יש טעם אחר. אם רק מבנה גוף אחד היה "מושך", לא היו קיימים כל כך הרבה מבני גוף
ואני אתן דוגמה יפה לעובדה שלא לכל האנשים יש את אותו טעם- שתי הנשים שנחשבו להכי מושכות בעולם בשנות החמישים הן אודרי הפבורן ומרילין מונרו, ועל אודרי הרבה אנשים אמרו שרזה מדי, ועל מרילין הרבה אמרו שמלאה מדי, ובכל זאת נחשבו הכי מושכות באותה תקופה- למרות השוני ביניהן
רזון
אנונימי
^(5) לסת********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנונימית