3 תשובות
לפני המלחמה זה הרגיש שיש סיכוי, ברגע שייפתר הסכסוך עם הפלסטינים. אחרי המלחמה ומה שקרה בעזה קשה לי להאמין שההאשמות כלפי ישראל פשוט יעלמו. אולי רק אחרי הרבה זמן.
בסוף כך או אחרת כולם יהיו נגדנו, זה קרה 1000 פעמים לאורך כל ההיסטוריה וכנראה שזה יקרה שוב מסיבה כזאת או אחרת, פעם זה מרעילים בארות ופעם זה רוצחים נוצרים בשביל המצות לפסח והיום זה הורגים פלסטינים ומאמנים כלבים לאנוס פלסטינים.
עצוב אבל זה המצב.
התחברות ל