3 תשובות
אם יש מלווה מותר הכל
O~^
בעקרון כן כי אסור לך לנהוג עם יותר משניים כשאת עדיין נחשבת נהגת חדשה
מותר עם מלווה על האוטו גם
כשאת לבד מותר את ועוד שני אנשים
התחברות ל