3 תשובות
הכל בסדר
תנסי לנהוג במקומות יותר פשוטים לנהיגה ולצבור ביטחון. לאחר שאת צוברת נסיון וביטחון, תסעי את שאר הנסיעות היותר מורכבות.
תנסי לנהוג במקומות יותר פשוטים לנהיגה ולצבור ביטחון. לאחר שאת צוברת נסיון וביטחון, תסעי את שאר הנסיעות היותר מורכבות.
גם אני ככה. אבל זאת בדיוק הסיבה שיש מלווה זה בסדר. בשיעורים נסעת כל פעם כנראה באותו איזור שבו מתבצעים הטסטים, אז עכשיו בעולם האמיתי את נוסעת בכבישים שונים שאת לא מכירה אז יש טעויות. עם הזמן תלמדי ויהיה יותר טוב
שואל השאלה:
תודה:/❤
תודה:/❤
באותו הנושא: