4 תשובות
כי זה יפה
כי זה יפה
צבעתי לבלונד כדי לשפר את היופי שלי
צבעתי לבלונד כדי לשפר את היופי שלי
כי ככה אני אוהבת שכילו רואים אז זה ואני לא יכולה קעקועים
לוקסמקסינג
באותו הנושא: