9 תשובות
ברור שנורמאלי גל השווים עם צבע אחד בשיער
אישית חושב שזה מוזר אם זה אדום בהיר
שואל השאלה:
זה אדום כהה
אני חושב שקוראים לזה אדום דובדבן?
אדוא כהה זה מגניב, לא מוזר פשוט לא שגרתי אבל רגיל מדי זה משעמם אז אני אישית אהבתי
בטח שזה בסדר, במשך שלוש שנים היה לי רק שיער אדום
זה סבבה
זה סבבה לגמרי, אדום הכי שווה
(אני לא צובעת את השיער שלי, יש לי שיער שחור ואני אוהבת אותו ולא רוצה להרוס עם חמצן, אבל צבעתי להרבה חברות.ים שלי את השיער ואחת מהן צבעה לאדום ולא החליפה)