4 תשובות
האמת שאם אני לא טועה גם אם לא עשית בבוקר צרכים צריך לברך אשר יצר.
וזאת עבירה בשוגג הכול טוב, זה לא נראה לי תחת גדר עבירה גם
וזאת עבירה בשוגג הכול טוב, זה לא נראה לי תחת גדר עבירה גם
אומנם לא דתי אלא דתלש אבל אם אני לא טועה זה פשוט נכנס לקטגוריה של עברה בשגגה ואת לא צריכה להרגיש רע לגביי זה, פשוט להשתדל לשים לב לפעם הבאה
כי את אומרת את שם ה' לשווא.
ואגב זה כן מראה על זה שיש אצלך ניתוק מסוים בין הברכה למעשה עצמו(אני ממש לא במקום שאני יכול לשפוט אותך, כל הכבוד לך שאת מברכת, אבל אלה העובדות היבשות).
בכל מקרה זו לא עבירה במזיד, ולכן תגידי פשוט "למדני חוקיך" ותלמדי קצת הלכות ברכות וזה מכפר על העבירה.
ואגב זה כן מראה על זה שיש אצלך ניתוק מסוים בין הברכה למעשה עצמו(אני ממש לא במקום שאני יכול לשפוט אותך, כל הכבוד לך שאת מברכת, אבל אלה העובדות היבשות).
בכל מקרה זו לא עבירה במזיד, ולכן תגידי פשוט "למדני חוקיך" ותלמדי קצת הלכות ברכות וזה מכפר על העבירה.
שואל השאלה:
זה לא נכון אין אצלי ניתוק
זה קורה ממש מידי פעם דברים כאלה, ואני תמיד משתדלת לברך בכוונה
זה לא נכון אין אצלי ניתוק
זה קורה ממש מידי פעם דברים כאלה, ואני תמיד משתדלת לברך בכוונה
אנונימית
באותו הנושא: