התחברות
הרשמה
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו מנסים להתקרב לפנים שלכן מה הייתן עושות?
25 ביוני 2026, 18:43
דעות גולשים
מלחמה
תשובה אחת
מסתירה את הפנים עם הידיים. הם יעשו לי חצ'קונים
ו
ונוס בתמוז
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות לחלבון?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות כדי לחיות ולמה?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים איך הייתן משמידות את חמאס?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים והיו צונחים שתוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן עושות עם הכוח הזה?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות?