התחברות
הרשמה
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות?
1 בפברואר 2026, 16:09
דעות גולשים
3 תשובות
אנשים
ג
גוש קקה
שום דבר שהייתי אוכלת לא היה מספיק אפילו לאכול אנשים לא היה מספיק לי
C
Chloe Mills
ערימות של סושיי :))
C
Curiouspanda
באותו הנושא:
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות לחלבון?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן אוכלות כדי לחיות ולמה?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים איך הייתן משמידות את חמאס?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים והיו צונחים שתוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים מה הייתן עושות עם הכוח הזה?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?
אם הייתן ענקיות בגובה מאות מטרים וצונחים היו תוקפים אתכן מול הפנים שלכן מה הייתן עושות?