3 תשובות
לא מסכימה.
זה תלוי מקום ותלוי סיטואציה, ובכלל בכל נקודת זמן בהיסטוריה היו חלקים רעים וחלקים טובים, זה לא דבר שישתנה אי פעם, אי אפשר לחיות בשלום והרמוניה מוחלטים ב100 אחוז.
זה תלוי מקום ותלוי סיטואציה, ובכלל בכל נקודת זמן בהיסטוריה היו חלקים רעים וחלקים טובים, זה לא דבר שישתנה אי פעם, אי אפשר לחיות בשלום והרמוניה מוחלטים ב100 אחוז.
ישראל כן (רע כן, אל חזור לא יודע...), העולם אין לי מושג
אני לא חושבת שאנחנו בנקודת אל-חזור. נכון שיש הרבה רעש, והרבה אנשים שרודפים אחרי כבוד או סתם עצבניים על כולם, אבל אני מרגישה שזה בעיקר בגלל המסכים והרשתות.
בחיים האמיתיים, כשאני פוגשת אנשים בעבודה או ביום-יום, אני רואה שיש המון טוב ושעדיין אכפת לנו אחד מהשני. לדעתי, זה נראה רע כי הקולות הקיצוניים הם הכי חזקים, אבל הם ממש לא מייצגים את כולם. אני בוחרת להאמין שיש לנו עוד הרבה לאן להשתפר ושזה לא הסוף.
בחיים האמיתיים, כשאני פוגשת אנשים בעבודה או ביום-יום, אני רואה שיש המון טוב ושעדיין אכפת לנו אחד מהשני. לדעתי, זה נראה רע כי הקולות הקיצוניים הם הכי חזקים, אבל הם ממש לא מייצגים את כולם. אני בוחרת להאמין שיש לנו עוד הרבה לאן להשתפר ושזה לא הסוף.
באותו הנושא: