15 תשובות
לא העולם, האנשים שבו אכזריים.
לגמרי
כן, העולם חרא ואנשים הם חרא
אנונימית
נכון יש אנשים רעים ימח שמם
לא העולם יש אנשים אכזריים
לגמרי
כע
כן והוא גם לא שוויוני אז תפסיקו לבלבל את המוח אין שוויון.
אנונימי
לא.
הטבע לא אכזר, הנחלים לא אכזריים.
בני האנוש המושחתים בעלי האינטרסים האפלים שלהם הם אכזריים.
הטבע לא אכזר, הנחלים לא אכזריים.
בני האנוש המושחתים בעלי האינטרסים האפלים שלהם הם אכזריים.
99% מהעולם (טבע, בעלי חיים, צמחים...) ממש לא אכזר, אולי את מדברת על האנושות, וגם אצלנו רוב בני האדם הם לא אכזריים, פשוט אלה שכן הרבה פעמים נמצאים בעמדות כוח
מאוד
לא
אם מסתכלים על העולם בדרך חיובית
אם מסתכלים על העולם בדרך חיובית
כן אבל מכחישים
אכן מאד
לא העולם יפה החלק הקשה זה לראות את זה
באותו הנושא: