5 תשובות
אם עשית את הקורס בתחנת נתניה - אז את תתנדבי בתחנת נתניה, את לא תתנדבי עכשיו אנערף לא מכיר תחנות מהשרון, חדרה למשל.

ואני יום אחרי הטקס, כבר הייתי יכול להתנדב. צריך להיות מעל גיל 15
שואל השאלה:
אה ואם אני כבר בן 15, ועברתי הכל הכל אז אני אתנדב בתחנת מד"א נתניה ישר? כאילו מתי קיבלת את המשמרת אחרי הטקס?
אנונימי
אני ספציפית לא התנדבתי יום אחרי הטקס כי לא יכולתי. אבל מי שהיה בגיל 15 בתחנה כבר נכנס ישר למשמרת בוקר ביום הראשון
שואל השאלה:
יואוו איזה מגניב
העיקר אמרו לנו שזה איזה 300 איש וצריך לחכות עד שנקבל משמרת ודברים כאלה, תודה רבה
אנונימי
גם אצלי בתחנה אנחנו 300 נוער ותוסיף את המתנדבים הבוגרים, מיד ביום הראשון החניכים נכנסו למשמרות. כמובן שזה מצריך שיהיה איתם חונך.

אני לא יודע איך זה בתחנת נתניה, אבל אצלי יש 9 תקני משמרת ביום, 5 בבוקר, ו3 בערב - זה מלא. גם אצלי יש הרבה חוסרים למשמרות
התחברות ל