6 תשובות
אין יותר מידי שליטה במחשבות זה פשוט לראות שהיא בן אדם טוב ולהבין לאט שלא כולם נגדך
אנונימית
המחשבות עצמן יכולות להביא לנו את ההרגשה, או את הבעיה עצמה שממנה חששנו ודאגנו, וחשבנו כל הזמן.. פשוט לשחרר ולא לחשוב
אנונימית
זה קשה כשמודיעים וחווים אתזה באופן יומיומי, עם הזמן תביני אתזה, במיוחד אם הוא מוכיח אתזה
וואי אני גם ככה אני לא יודעת איך לעזור אבל נעצתי חחח
פשוט לא לחשוב על זה.. הכל יהיה טוב
אנונימית
להבין שאין שליטה על זה ומה שצריך לקרות יקרה ומקסימום נלמד מזה כל עוד אנחנו קשובים לסימנים המזהירים אין סיבה שלא נשים כשזה יקרה או שיש כיוון לזה... ובכללי צריך לנסות לסמוך כמה שאפשר להבין שגם על המחשבות בסופו של דבר לא תצליחי לשלוט בכולם