6 תשובות
אם ממש לא לוחץ תחזירי
תמדדי טת.הטייץ השני ותחליטי מה יותר נוח ויפה לדכתך
תנסי למדוד אחת גדולה יותר
חשוב שתרגישי בנוח
חשוב שתרגישי בנוח
שואל השאלה:
אין זה בסייל
אין זה בסייל
אנונימית
אהה אז אם זה ממש לוחץ ולא נוח לך תחזירי לחנות
אם זה בסדר וסביל אז תשאירי
אם זה בסדר וסביל אז תשאירי
שואל השאלה:
כאילו לדעתי אני כן צריכה מידה יותר אבל הוא כל כך יפה וורוד!!!
איך מחליטים...
כאילו לדעתי אני כן צריכה מידה יותר אבל הוא כל כך יפה וורוד!!!
איך מחליטים...
אנונימית
באותו הנושא: