6 תשובות
לא
ואי באסה שזה ככה אולי זה הסוג של הטייץ?
עם החצאית זה קורה לי כן
כןן זה סיוט
לא מה
כן
סיוט
אם יש לי בחילה או כאב בטן אני לא מסוגלת לסבול את המגע של הגוף עם הגומי
אבל בכללי יש לי קצת בעיות תחושתיות אז אולי זה קשור