6 תשובות
לא
ואי באסה שזה ככה אולי זה הסוג של הטייץ?
ואי באסה שזה ככה אולי זה הסוג של הטייץ?
עם החצאית זה קורה לי כן
כןן זה סיוט
כןן
לא מה
כן
סיוט
אם יש לי בחילה או כאב בטן אני לא מסוגלת לסבול את המגע של הגוף עם הגומי
אבל בכללי יש לי קצת בעיות תחושתיות אז אולי זה קשור
סיוט
אם יש לי בחילה או כאב בטן אני לא מסוגלת לסבול את המגע של הגוף עם הגומי
אבל בכללי יש לי קצת בעיות תחושתיות אז אולי זה קשור
באותו הנושא: