התחברות
הרשמה
לדעתכם יהיה לי מספיק או לדחות ?
התחלתי עבודה באפריל ואני טסה ביולי ל6 ימים והבעיה היא שיש לי גם באוקטובר חופשה וגם בפברואר לבטל את החופשה באוקטובר??
25 ביוני 2026, 16:06
חופשה
זמן
חוות דעת
תאריך
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה שיש לי שיעור של הקורס פסיכומטרי זו סיבה מספיק טובה לדחות זימון לסיכום פרופיל?
לדעתכם אם הפרצוף מספיק יפה האף לא יהיה כזה משמעותי?
איך אפשר לדעת מתי הגוף מספיק עייף כדי לדחות אימון?
אם אני הדלקתי דוד מארבע וחצי ואני אלך להתקלח בחמש יהיה לי מים חמים מספיק לדעתכם?
4.5 שעות שינה לפני צו ראשון זה מספיק או לדחות אותו?
אני רוצה לדחות צו ראשון יש לכם סיבות מספיק טובות בשביל שידחו לי לכמה שיותר זמן..?
אני צריכה לדחות צו ראשון אבל אין לי סיבה מספיק טובה מה להגיד להם?
עוד כמה שנים לדעתכם החברה בישראל תתבולל מספיק עד שלא יהיה משמעות למוצא?
תגידו אם אני רוצה לדחות את הגיוס כדי להשלים בגרות זאת סיבה מספיק טובה?
שלוש שכבות יהיה מספיק מחמם לדעתכם?
3 ימים מספיק ללמוד לצו ראשון פסיכוטכני?או לדחות?