6 תשובות
עזבי גוף. מה הנפש אומרת לך?
אנונימית
כשאת באמת לא ישנת מספיק בלילה הזה או הלילה הקודם הגיוני שהגוף שלך באמת מרוקן מאנרגיה וצריך לצבור אותה חזרה, אם זה לא המצב שווה ללכת להתאמן ואולי פשוט לתת 70% במקום מאה
שואל השאלה:
אין לי מושג סתם היה לי בוקר מעצבן תחת אז זה כבר הוציא ממני אנרגיות כי השעות שינה לא מסודרות
אין לי מושג סתם היה לי בוקר מעצבן תחת אז זה כבר הוציא ממני אנרגיות כי השעות שינה לא מסודרות
ברגע שלא מצליחה לעמוד על הרגליים
מרגישה את זה??
אם את מרגישה עייפה מדי או שאין לך מוטיבציה, שווה לדחות את האימון. תש listening לגוף שלך, הוא יודע הכי טוב מה הוא צריך
באותו הנושא: