6 תשובות
לא, יש כבוד
אם אותו רב מסכים, מה רע
אם הרב זורם אז למה לא
לא
מינימום כבוד זה לא לקרוא לו בשם הפרטי
מינימום כבוד זה לא לקרוא לו בשם הפרטי
אפילו חיילים שלא שומרים שבת צריכים לקרוא לו "הרב".
זה כבוד בסיסי.
גם בתיכון הכי רחוק מהיהדות - יש מורה.
וכולם קוראים לו - "המורה"
זה כבוד בסיסי.
זה כבוד בסיסי.
גם בתיכון הכי רחוק מהיהדות - יש מורה.
וכולם קוראים לו - "המורה"
זה כבוד בסיסי.
כנראה
באותו הנושא: