11 תשובות
כןן
ממש שווה
אני עובדת ואני מקבלת 27 אז זה מלא
אני עובדת ואני מקבלת 27 אז זה מלא
כן ברור
כן
שואל השאלה:
^^^ איפה את עובדת?
^^^ איפה את עובדת?
כן ברור אחלה עבודה
כל עבודה מעל שכר מינימום זה שווה כי בימינו זה לא נפוץ
מאוד
שילה
העסק שאת עובדת בו עובר על החוק כי השכר המינימום לגיל 17 הוא 30.92
העסק שאת עובדת בו עובר על החוק כי השכר המינימום לגיל 17 הוא 30.92
שואל השאלה:
^ באמת ? אמרו לי 27
^ באמת ? אמרו לי 27
אז כנראה הם התבלבלו
באותו הנושא: