2 תשובות
תצפי
שתי הבחירות לא וואו
אם את מעדיפה בסיס סגור אז תצפי
אם פתוח אז משקית גל
הבעיה בתצפי זה שיש סיכון את לא יודעת איפה תיפלי
יכולים לשבץ אותך פתאום באיזה חור או לשבץ אותך בגזרה טובה עם הרבה בנות זה ממש תלוי בגלל זה זה מלחיץ כי קשה מאוד לצאת משם אחר כך
אם את מעדיפה בסיס סגור אז תצפי
אם פתוח אז משקית גל
הבעיה בתצפי זה שיש סיכון את לא יודעת איפה תיפלי
יכולים לשבץ אותך פתאום באיזה חור או לשבץ אותך בגזרה טובה עם הרבה בנות זה ממש תלוי בגלל זה זה מלחיץ כי קשה מאוד לצאת משם אחר כך
אנונימית
באותו הנושא: