2 תשובות
תצפי
4d1
שתי הבחירות לא וואו
אם את מעדיפה בסיס סגור אז תצפי
אם פתוח אז משקית גל
הבעיה בתצפי זה שיש סיכון את לא יודעת איפה תיפלי
יכולים לשבץ אותך פתאום באיזה חור או לשבץ אותך בגזרה טובה עם הרבה בנות זה ממש תלוי בגלל זה זה מלחיץ כי קשה מאוד לצאת משם אחר כך
אנונימית
התחברות ל