10 תשובות
לא
יש כאלה שאחכ חצי חצי אבל אני ספציפית לא נותן לאישה לשלם
ממש לא, גבר זה לא ארנק עם כל הכבוד
כאילו בתכלס לא
אבל יש הרבה גברים שאוהבים לפנק את האישה שלהן ואין מה לעשות זה מרגיש גברי לדאוג לה זאת דרך של הרבה גברים שפגשתי להראות אהבה.אני אישית נותנת אבל עם טאקט את יודעת כי גם הוא עובד קשה בשביל הכסף שלו בדיוק כמוני
לא, זה חמוד פה ושם כשיוצאים לדייט/ או שהוא סתם רוצה לפנק אותך.
אבל הוא לא צריך ולא חייב, בגדול זה שהוא משלם נגיד בדייטים ראשונים זה עיניין של חיזור, מנסה לשמח אותך וכזה, אבל אין חובה כזאת~
גבר משלם מתי שהוא רוצה , ואם הוא החליט פעם שהבת זוג תשלם אז זה מה שהיא תעשה
לא, נקודה. במיוחד כשמדובר בצעירים שאין ביסוס כלכלי יציב (16-25 בדרכ).
אני בדעה שצריך פעם פעם ולא חצי חצי כי זה דוחה בעיניי להתחשבן.
אני כבת זוג לא רואה איך אני יכולה להפיל עליו את הוצאות הדייטים שלנו במיוחד כשאנחנו בתיכון.
אני גם פה, ואני גם יכולה לשלם, ולא רואה סיבה למה לא.

יש ימים מיוחדים (יום השנה שלנו, יום ההולדת שלי..) שאני כן נותנת לו ולא מתערבת (הוא לא אוהב את זה שאני גם משלמת) אבל בכללי ביומיום זה לא הוגן כלפיו בעיניי
אף אחת לא חושבת דבר כזה
לא
ברור שלא תמיד
אנונימית
התחברות ל