7 תשובות
ברור. קורה מלא
שואל השאלה:
חח אני בתור גבר
לא מבין כמה בן אדם יכול להיות אדיוט וחסר טקט
אנונימי
כן מתחילים ברשתות חברתיות אבל פשוט חוסמים
שואל השאלה:
כן..אבל הוא כותב לך שגם לו יש בת זוג
וזה לא בן אדם אחד או שתיים
זה מלא אנשים,וזה פשוט הזויה
אנונימי
זה באמת הזוי מסכימה איצך
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שזה שקר גם
אם יש לך בת זוג למה אתה שולח הודעות לבחורה אחרת ?
אנונימי
כי הם מניחים ומכירים בעובדה שלא חסרות בגידות בעולם