7 תשובות
ברור. קורה מלא
שואל השאלה:
חח אני בתור גבר
לא מבין כמה בן אדם יכול להיות אדיוט וחסר טקט
חח אני בתור גבר
לא מבין כמה בן אדם יכול להיות אדיוט וחסר טקט
אנונימי
כן מתחילים ברשתות חברתיות אבל פשוט חוסמים
שואל השאלה:
כן..אבל הוא כותב לך שגם לו יש בת זוג
וזה לא בן אדם אחד או שתיים
זה מלא אנשים,וזה פשוט הזויה
כן..אבל הוא כותב לך שגם לו יש בת זוג
וזה לא בן אדם אחד או שתיים
זה מלא אנשים,וזה פשוט הזויה
אנונימי
זה באמת הזוי מסכימה איצך
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שזה שקר גם
אם יש לך בת זוג למה אתה שולח הודעות לבחורה אחרת ?
רוב הסיכויים שזה שקר גם
אם יש לך בת זוג למה אתה שולח הודעות לבחורה אחרת ?
אנונימי
כי הם מניחים ומכירים בעובדה שלא חסרות בגידות בעולם
באותו הנושא: