11 תשובות
כן
אם יש לך משהו להגיד או שיחה לפתח אז אין בעיה אבל סתם הודעה רנדומלית של מה שלומך זה מיותר
שואל השאלה:
שיט
היה לי מה להגיד אבל עדיין
אנונימית
כאילו אם יש לך נושא שיחה אז אין בעיה (למרות שכן לרווח את זה ואם השיחה לא זורמת לאורך כל היום אז לא לפתח בכוח כל 3-4 שעות) אבל שוב סתם לשאול מה קורה זה פחות
כן, אפשר שיחה אבל לא סתם "מה שלומך"
כאילו כנראה התשובה לא ממש תשתנה
פשוט תפתחי בשיחה
כן אבל עדיין זה מראה שאכפת לך אבל קצת מוגזם
כן יכול להרגיש מוזר
שואל השאלה:
אני מרגישה רע
כאילו הוא גם כותב לי לפעמים וגם מפתח את השיחה, אבל הוא אמר שהיא עייף וצריך לנוח
אני פשוט אפסיק לכתוב עד שהוא יכתוב
אנונימית
שואל השאלה:
זה יכול להיות דיל ברייקר?
אנונימית
זה לוחץ מדי אנשים צריכים את הספייס שלהם גם אם דיברתם לפני יומיים
התחברות ל