12 תשובות
לא חס וחלילה אל תחשבי ככה
כמובן שעושים בדיקות לפני כן ובודקים אם את באמת כשירה לתפקיד
בהצלחה ❤
כמובן שעושים בדיקות לפני כן ובודקים אם את באמת כשירה לתפקיד
בהצלחה ❤
תברחי
זה הרבה שעות מול מסך, אז יתכן שכן
לא
אולי רק קצת ליובש בעיניים
אבל יש הפסקה שחייב כל 4 שעות שצה"ל מחייב
אולי רק קצת ליובש בעיניים
אבל יש הפסקה שחייב כל 4 שעות שצה"ל מחייב
שואל השאלה:
אני רואה טוב כרגע אבל להיות מלא שעות מול המסך לא פוגע?
אני רואה טוב כרגע אבל להיות מלא שעות מול המסך לא פוגע?
אנונימית
שואל השאלה:
למה לברוח??^^^
למה לברוח??^^^
אנונימית
אם את רוצה תפקיד משרדי לכי על זה. אם את רוצה יותר שטח אז תברחי משם
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהראייה שלי תפגע
אני לא רוצה שהראייה שלי תפגע
אנונימית
או שתסרבי בבקום או שתבקשי עוד מיונים
כן.כל תצפיתנית שנייה עם משקפיים.זה מוכח.למה ואיך הסכמת לתפקיד הזה?
אנונימי
תברחי
שואל השאלה:
למה^???
למה^???
אנונימית
באותו הנושא: