12 תשובות
לא חס וחלילה אל תחשבי ככה
כמובן שעושים בדיקות לפני כן ובודקים אם את באמת כשירה לתפקיד
בהצלחה ❤
תברחי
זה הרבה שעות מול מסך, אז יתכן שכן
לא
אולי רק קצת ליובש בעיניים
אבל יש הפסקה שחייב כל 4 שעות שצה"ל מחייב
שואל השאלה:
אני רואה טוב כרגע אבל להיות מלא שעות מול המסך לא פוגע?
אנונימית
שואל השאלה:
למה לברוח??^^^
אנונימית
אם את רוצה תפקיד משרדי לכי על זה. אם את רוצה יותר שטח אז תברחי משם
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהראייה שלי תפגע
אנונימית
או שתסרבי בבקום או שתבקשי עוד מיונים
כן.כל תצפיתנית שנייה עם משקפיים.זה מוכח.למה ואיך הסכמת לתפקיד הזה?
אנונימי
שואל השאלה:
למה^???
אנונימית
התחברות ל