3 תשובות
כן, את לומדת את הזכויות שלך, ואת בונה עמוד שדרה
ואם מפקד מתעלם ממך, את קובלת אותו ואת כל מי שמסביבו
ואם לא מגיבים כמו שצריך, את פונה לתקשורת
בואי נגיד שבחטיבה שלי היה המון בלאגן, הגעתי למצב שרבתי עם מפקד החטיבה בערך 30 דקות על הצורה שבה מתנהלת החטיבה, במיוחד בתרגילים כשהוא נמצא בתוך הטנק ולא רואה מה קורה בחוץ
ברוך ה' זה קרה לפני 9 חודשים בערך, ומאז החטיבה עברה שינוי קיצוני, והיום היא בעזה ואני שמח לדעת שהיא החטיבה הכי מקצועית ויעילה שם.
תלמדי את פקודות מטכ"ל, ותעמדי על שלך.
אין מה לעשות, ככה זה בעולם, יש לך זכויות ואת לא תקבלי אותם אם לא תדרשי אותם
זה ככה עם ביטוחים, ועם בנקים, ועם משרדים ממשלתיים ועם כל דבר.
ואם מפקד מתעלם ממך, את קובלת אותו ואת כל מי שמסביבו
ואם לא מגיבים כמו שצריך, את פונה לתקשורת
בואי נגיד שבחטיבה שלי היה המון בלאגן, הגעתי למצב שרבתי עם מפקד החטיבה בערך 30 דקות על הצורה שבה מתנהלת החטיבה, במיוחד בתרגילים כשהוא נמצא בתוך הטנק ולא רואה מה קורה בחוץ
ברוך ה' זה קרה לפני 9 חודשים בערך, ומאז החטיבה עברה שינוי קיצוני, והיום היא בעזה ואני שמח לדעת שהיא החטיבה הכי מקצועית ויעילה שם.
תלמדי את פקודות מטכ"ל, ותעמדי על שלך.
אין מה לעשות, ככה זה בעולם, יש לך זכויות ואת לא תקבלי אותם אם לא תדרשי אותם
זה ככה עם ביטוחים, ועם בנקים, ועם משרדים ממשלתיים ועם כל דבר.
אנונימי
תצפיתנית זה תפקיד כלכך חשוב ואת תהיי כלכך משמעותית למרות שזה נשמע מפחיד עכשיו.
המתקפה שהייתה ב7.10 היא חריגה ולא קרתה מעולם, זו לא השגרה וזה גם קרה בזמן חג כשיש דילול סד"כ בבסיס. בסיסים צבאיים הם בטוחים וגם לא בהכרח ישבצו אותך באוגדת עזה.
את הולכת לעשות תפקיד מאוד ממלא שבו כל מילה שלך יכולה להציל חיים של לוחמים בשטח. העניין של מפקדים שלא מקשיבים הוא גם נקודתי ותלוי במפקד, וברגע שהמלחמה תיגמר יבואו לדין וחשבון עם כל המפקדים שהיו חלק מהמחדל הזה.
בינתיים צירפתי עמוד שמקווה שיעזור לך :)
המתקפה שהייתה ב7.10 היא חריגה ולא קרתה מעולם, זו לא השגרה וזה גם קרה בזמן חג כשיש דילול סד"כ בבסיס. בסיסים צבאיים הם בטוחים וגם לא בהכרח ישבצו אותך באוגדת עזה.
את הולכת לעשות תפקיד מאוד ממלא שבו כל מילה שלך יכולה להציל חיים של לוחמים בשטח. העניין של מפקדים שלא מקשיבים הוא גם נקודתי ותלוי במפקד, וברגע שהמלחמה תיגמר יבואו לדין וחשבון עם כל המפקדים שהיו חלק מהמחדל הזה.
בינתיים צירפתי עמוד שמקווה שיעזור לך :)
קישורים מצורפים:
תצפיתנית זה תפקיד מאוד חשוב ועם הרבה אחריות, היום התצפיתניות יושבות על הגבול וזה לא נחשב מסוכן (מה שקרה ב 7 לאוקטובר זה מאוד חריג).
ולמי שהגיב למעלה, אני כמעט בטוח שתצפיתניות זה רק לבנות...
ולמי שהגיב למעלה, אני כמעט בטוח שתצפיתניות זה רק לבנות...
באותו הנושא: