13 תשובות
הצבא זה לא מקום אנושי במיוחד אז אל תחפשי שם אנושיות
אבל אולי היית צריכה לפנות אליה קודם?
אבל אולי היית צריכה לפנות אליה קודם?
שואל השאלה:
התקשרו אלי אז שאלתי תוך כדי השיחה
זה לא שלא התכוונתי להגיד לה ועקפתי סמכות
היא גם יודעת שאני לא יכולה לעשות טת התורנות הזו והיא בכל זאת השאירה לי אותה
התקשרו אלי אז שאלתי תוך כדי השיחה
זה לא שלא התכוונתי להגיד לה ועקפתי סמכות
היא גם יודעת שאני לא יכולה לעשות טת התורנות הזו והיא בכל זאת השאירה לי אותה
אנונימית
נראה לי היית צריכה לנסות לדבר איתה
הכוונה שלך הייתה טובה ובסדר היית צריכה לדבר איתה קודם
עכשיו הבנתי
היא פשוט כעסה עלייך שהיא יצאה לא מקצועית
מולם
זה תכנית בעיה שלה
היא פשוט כעסה עלייך שהיא יצאה לא מקצועית
מולם
זה תכנית בעיה שלה
שואל השאלה:
זה גם לא שכעסו עליה שאני פניתי
כעסו עליה כי היא נותנת לי לעשות את התורנות בכללי
זה גם לא שכעסו עליה שאני פניתי
כעסו עליה כי היא נותנת לי לעשות את התורנות בכללי
אנונימית
שואל השאלה:
דיי יש לי פיזית חצי שנה לשחרור
שתעזוב אותי עם התורנויות האלה גם ככה יש לי הרבה על הראש
דיי יש לי פיזית חצי שנה לשחרור
שתעזוב אותי עם התורנויות האלה גם ככה יש לי הרבה על הראש
אנונימית
היא לא חייבת להם דין וחשבון וחבל שהיא דופקת
יאללה חצי שנה לשחרור אחותי למי אכפת
שואל השאלה:
רציני שאני מוציאה פטור לחצי שנה הזו
אני גם ככה עם פטור לתורנויות לילה
רציני שאני מוציאה פטור לחצי שנה הזו
אני גם ככה עם פטור לתורנויות לילה
אנונימית
מצחיק שרשמת שזה קצר
שואל השאלה:
לעומת אחרים זה באמת קצר
הסיפור גם יותר ארוך היא האשימה את אחת הבנות שבגללה עשו טעות עם הסוג תורנות
לעומת אחרים זה באמת קצר
הסיפור גם יותר ארוך היא האשימה את אחת הבנות שבגללה עשו טעות עם הסוג תורנות
אנונימית
הכל בסדר צחקתי
באותו הנושא: