4 תשובות
שהן ישנו בסלון מה זהה
מבינה אותך
שיתחשבו בך
חדר שלך ובית שלך
לדעתי הן לא צודקות בכלל
יצאת טוב מאוד, אחותך לא בסדר.. המיטה שלך וזכותך לישון בה, לה אין זכות להחליט בשביל במיוחד שאת מצוננת וזה
אנונימית