9 תשובות
כדי לשמור על הייגינה
כדי לשים פד או שזה פשוט לא נעים עם רק מכנס כל המכנס יסריח עדיף להחליף תחתונים מאשר מכנסיים כל רגע
זה נוח זה מבדיל את האיבר מבין כל דבר אחר וזה שומר עליו
היגיינה
כי ככה
^^ לא נכון זה לא היגייני
זה רק חוסם את הגוף מלהתאוורר
זה בגלל בושה
הרבה יותר בריא ללכת בלי אלא עם מכנס רחב כזה
שומר על ניקיון, מגן על האיבר מפגיעות וחבלות וסופג טיפטופים שונים ומשונים. כדאי להחליף במהלך היום פעם אחת אם אפשר.
קודם כל היגיינה הם סופגים את כל הזיעה וההפרשות במקום שכל זה יעבור למכנסיים
דבר שני ברגע שאיבר המין מתחכך עם המכנסיים זה יכול ליצור הרבה שריטות ושפשפות כי מכנסיים לא נועדו כדי לשמור על מקום כזה רגיש
ודבר אחרון זה פשוט יותר נוח
זה כמו לשים חזיה/גוזיה בעיניי
התחברות ל