3 תשובות
אצל בנות - מגרד, לא נעים ולא הגייני כי יש הפרשות
אצל בנים - כדי שהשמוליק לא יברח עם מכנסיים קצרים, יותר הגייני, יותר נוח אני משערת
אצל בנים - כדי שהשמוליק לא יברח עם מכנסיים קצרים, יותר הגייני, יותר נוח אני משערת
לא צריך
שואל השאלה:
מה מחרמן אותך בתחתונים
מה מחרמן אותך בתחתונים
אנונימי
באותו הנושא: