7 תשובות
בוודאי, כל עוד אתה לא רוצה ללמוד או לעסוק במשהו בתחום המתמטיקה אפשר בכיף להסתדר. יש אנשים שמוצאים עבודה טובה בלי בגרות ואפילו בלי תואר אז זה לא בהכרח מעיד, וגם תמיד אפשר לשפר בגרויות
חד משמעית כן
תמיד אפשר ותמיד אתה יכול לעשות השלמת בגרויות
אבל ברצינות רגע אין לי משהו אישי בכלל לא אבל תלמידים עם 3 יחל מתמטיקה לא יצליחו אפילו להתקבל לכל תואר אז האפשרויות היחידות זה או לפתוח סטארט אפ או לעבוד בעבודה ממוצעת שתצליח להשיג
אנונימית
את תמיד יכולה להשלים עוד כמה יחידות הכול בסדר
שואל השאלה:
איך עובד התהליך של ההשלמה? וכמה זמן הוא לוקח אחרי צבא
אנונימי
כן
וגם זה תלוי מה זה מבחינתך להצליח בחיים
לא יודעת לא עשיתי את זה

מאמינה שלוקח כמה שבועות או חודשים ואפשר להסתכל באינטרנט
התחברות ל