8 תשובות
בטח שאפשר
בטח שכן
ברור שאפשר אבל זה סוגר הרבה דלתות, תלוי מה הכוון
ברור שאפשר
אני מכיר מישהו שנשר מהלימודים בכיתה י' ועושה מיליונים, זה חרטא כל האמירות האלה שבלי בגרות אי אפשר להצליח

זה סה"כ אמירות שנועדו להפוך אותך לעבד של המערכת, שתלכי במסלול של לימודים, צבא, אקדמיה - כמו רובוט

אפשר להצליח מאוד בחיים ורוב האנשים המצליחים היום, לא היו הכי גאונים בלימודים נגיד את זה ככנה
ברור שאפשר, יש מכינות אקדמיות אם רוצים ללמוד באוניברסיטה/מכללה , פיתרון מצויין.
כניסה למכינה תהיה מבחן מימד או פסיכומטרי .
מבחן מימד הרבה יותר פשוט מפסיכומטרי.
יש מכינות אפילו שאולי תוכלי להתקבל בלי מבחן
להקים עסק
זה אפשרי, אבל זה הרבה יותר קשה.