9 תשובות
יכול להיות שלא ישימו לך עדיף או שתתקשרי אליהם או שפשוט תעשי את זה
אל תנסי
תתקשרי קודם
שואל השאלה:
וכשאני מתקשרת הם שואלים למה אני רוצה לדחות? שואלים למתי אני רוצה?
אנונימית
אני פשוט שלחתי פנייה
אבל תתקשרי ותגידי שכת לא יכולה להגיע אם חא שאלו אותי כשהתקשרתי
שואל השאלה:
אני אשלח פניה תודה
מה לכתוב בפניה?
אנונימית
שאת לא יכולה להגיע כי ככה וככה וככה תמציאי סיבה כלשהי הם מאשרים תמיד לא באמת אכפת להם מה הסיבה
לא שואלים למתי את רוצה תתקשרי ואז ייתנו לך מספר טלפון לווצאפ ושם תדברי עם נציג
תגידי שאת רוצה להיות יותר מוכנה ולהראות באמת את היכולות שלך או משהו
התחברות ל