11 תשובות
אני הייתי שואל רופא ולא את סטיפס
כן..
לא יודע אם חמור אסל יותר כסף וזמן כדי לטפל בהם מן הסתם
אנונימי
שמעי היה לי מלפני כמה שנים מצב כזה..
זה לא היה נעים אבל גם לא הכי נורא
פשוט תהי מוכנה למספר טיפולים, וגם לטפל יותר טוב ביום יום בשיניים שלך
וזהו
זה לא היה נעים אבל גם לא הכי נורא
פשוט תהי מוכנה למספר טיפולים, וגם לטפל יותר טוב ביום יום בשיניים שלך
וזהו
זה נשמע חמור. לא הייתי ישן בלילה אם זה מה שהיה קורה בפה של הבת שלי. תטפלי בזה, ותשמרי על הבריאות. ממש חבל.
שואל השאלה:
לא צריך להגזים אני בטיפולים
רק רוצה לדעת כמה חמור זה כי אני מפחדת
לא צריך להגזים אני בטיפולים
רק רוצה לדעת כמה חמור זה כי אני מפחדת
אנונימית
אל תפחדי כי הכל בסדר זה לא איזה מצב שעכשיו ימשיך להתדרדר. אחרי שהכל יחזור למצב נורמלי ממש שווה לשמור על ניקיון הפה והשיניים. ובכלל על בריאות הגוף. אנחנו כל הזמן דוחפים לגוף דברים שפוגעים בו. ובסוף הוא מחזיר לנו.
שואל השאלה:
אני שומרת כל יום ויום זה הגנטיקה אצלי במשפחה לצערי
תודה בכל מקרה יהיה טוב
אני שומרת כל יום ויום זה הגנטיקה אצלי במשפחה לצערי
תודה בכל מקרה יהיה טוב
אנונימית
כן, תמיד יהיה טוב בסוף :) החיים טובים. מתמודדים בכיף עם מה שקצת פחות.
מוגזם
לשתות פחות משקאות מתוקים
לעשות צחצוח כל בוקר וערב
ולהקפיד על חוט בערב
לעשות צחצוח כל בוקר וערב
ולהקפיד על חוט בערב
באותו הנושא: