8 תשובות
הולכים לרופא שניים
שואל השאלה:
ומה הוא יעשה לי?
אנונימית
עושים סתימה
הולכים לרופא שיניים
תשאלי אותו מה הוא יעשה
אם יש לך חור לא עמוק מאוד יעשו לך רק סתימה בשן שלא לא כואב ואם הוא עמוק יעשו לך טיפול שורש לי לא מזמן היה 2 חורים וכמעט הייתי צריכה טיפול שורש אבל סתם שתדעי גם אם החור גדול זה לא אומר שתצטרכי טיפול שורש כי נגיד החור שלי היה יחסית קטן פשוט עמוק
שואל השאלה:
הוא ענק ועמוק
אנונימית
את/ה לא באמת יודע/ת אם הוא עמוק חח וגם אני וגם את/ה לא רופאי שניים פשוט תלך/כי לרופא ומשהו יגיד לך תתמודד/י עם זה
שואל השאלה:
הוא עמוק כי נתקע בו אוכל
נב אני בחורה
אנונימית