11 תשובות
אני לא אובחנתי ככזה אבל אני גם כל הזמן חושב ומטיל ספק ונכנס חהמון לופים אם זה איכשהו קשור
אנונימי
כאיחו לא עשיתי אבחנה
אנונימי
"אנשים שמדברים על האייקיו שלהם הם לוזרים"
~סטיבן הוקינג, אייקיו מוערך של 160
~סטיבן הוקינג, אייקיו מוערך של 160
שואל השאלה:
יש לי חברה שעושה תואר ועשתה מבחן על זה לאחרונה והיא אמרה לי שלרוב זה כזה מתבטא בלהטיל ספק בכול דבר, לנסות ליפתור כול דבר, לנתח הרבה דברים, ועוד משהו שנקרא meta cognition (לחשוב על לחשוב)
אם אתה מזדהה יכול להיות שזה קשור, למרות שזה גם דפוס חשיבתי של או סי די אבל לדעתי זה גם מאוד קשור לאייקיו גבוהה בלי קשר
יש לי חברה שעושה תואר ועשתה מבחן על זה לאחרונה והיא אמרה לי שלרוב זה כזה מתבטא בלהטיל ספק בכול דבר, לנסות ליפתור כול דבר, לנתח הרבה דברים, ועוד משהו שנקרא meta cognition (לחשוב על לחשוב)
אם אתה מזדהה יכול להיות שזה קשור, למרות שזה גם דפוס חשיבתי של או סי די אבל לדעתי זה גם מאוד קשור לאייקיו גבוהה בלי קשר
אנונימית
אז יש לי או סי די זה אומר שאני אהבל ואין לי אייקיו גבוה?
חחח
חחח
אנונימי
לי יש איי קיו מעל 140 (מאבחנים עם המבחן של המחוננים)
ואצלי זה לא כזה משפיע חוץ מזה שאני עושה כמה תוכניות לימודיות (תואר לפני הזמן וסיימתי כבר מתמטיקה בי) שמבחנים כאילו בדרך כלל ממש קלים לי וגם בגרויות ואני לא צריכה ללמוד הרבה.
ויכול להיות שבאמת יש לך איי קו גבוה או שזה ovewrthinking או ocd. דווקא מעניין לדעת תבדקי למה לא.
ואצלי זה לא כזה משפיע חוץ מזה שאני עושה כמה תוכניות לימודיות (תואר לפני הזמן וסיימתי כבר מתמטיקה בי) שמבחנים כאילו בדרך כלל ממש קלים לי וגם בגרויות ואני לא צריכה ללמוד הרבה.
ויכול להיות שבאמת יש לך איי קו גבוה או שזה ovewrthinking או ocd. דווקא מעניין לדעת תבדקי למה לא.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ חחח אני שואלת נטו כי הדפוס התנהגות הזה מאוד מפריע לי למצב הנפשי ואני רוצה לדעת האם זה קשור לאייקיו גבוהה בשביל לטפל בזה, אבל אני לוזרית ig לא ככ אכפת לי
^^^^ חחח אני שואלת נטו כי הדפוס התנהגות הזה מאוד מפריע לי למצב הנפשי ואני רוצה לדעת האם זה קשור לאייקיו גבוהה בשביל לטפל בזה, אבל אני לוזרית ig לא ככ אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
לא, לא אמרתי שיש לך אייקיו נמוך, אני אומרת שפשוט לפעמים לופים מחשבתיים יכולים להיות קשורים גם לאו סי די וגם לאייקיו גבוהה, ואני אומרת שזה יכול להיות גם שניהם, ואולי בעצם האייקיו הגבוה הוא מה שגורם ללופים המחשבתיים בהתחלה, כי יש סוג כזה של או סי די שהוא מתבטא באו סי די מחשבתי בלבד. אם כבר אני אומרת את ההפך.. לא שאתה אידיוט חח
לא, לא אמרתי שיש לך אייקיו נמוך, אני אומרת שפשוט לפעמים לופים מחשבתיים יכולים להיות קשורים גם לאו סי די וגם לאייקיו גבוהה, ואני אומרת שזה יכול להיות גם שניהם, ואולי בעצם האייקיו הגבוה הוא מה שגורם ללופים המחשבתיים בהתחלה, כי יש סוג כזה של או סי די שהוא מתבטא באו סי די מחשבתי בלבד. אם כבר אני אומרת את ההפך.. לא שאתה אידיוט חח
אנונימית
^^^ רגע מה
עברתי מבחן מחוננים ואף אחד לא אמר לי כמה אייקיו יש לי
עברתי מבחן מחוננים ואף אחד לא אמר לי כמה אייקיו יש לי
שואל השאלה:
אם עברת מבחן מחוננים האייקיו שלך כנראה נע בין 120-130 או יותר
אם עברת מבחן מחוננים האייקיו שלך כנראה נע בין 120-130 או יותר
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אני עברתי מבחן מחוננים אבל שוב אין לי מושג כמה אייקיו יש לי בדיוק כי יש הבדל גם בין סוגי אינטליגנציה
וגם אני עברתי מבחן מחוננים אבל שוב אין לי מושג כמה אייקיו יש לי בדיוק כי יש הבדל גם בין סוגי אינטליגנציה
אנונימית
באותו הנושא: