5 תשובות
ממש לא
יש קשת רחבה והמון רמות תפקוד, זו בורות להגיד דבר כזה
יש גם אוטיסטים שמתפקדים כרגיל לגמרי, יש כאלו שפחות נכון, אבל הם גם אנשים יפים ונשמות מדהימות ואינטליגנטיות ומיוחדות
כן
אנונימית
אה ????
למה שאני אעז לפסול מישהו/מישהי על זה כולנו בני אדם מה זה משנה מה יש להם כל עוד יש להם לב זהב מעניין לי איך הם נראים אולי כולנו חושבים אחרת ויש קונפליקטים אבל אני בחיים לא אפסול על דבר שכזה
תאמת שלא ותלוי כמה אוטיסט אבל בעיקרון לא לי אישית זה סבבה