7 תשובות
תלוי כמה שומן
יכולים להגיד את זה באותה המידה על נשים מלאות
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט רגיל, לא מלאה מידי ולא רזה מידי
למה אמור להיות בקיצון
פשוט רגיל, לא מלאה מידי ולא רזה מידי
למה אמור להיות בקיצון
אנונימית
ברור שבחורה שנראת כמו מקל זה לא יפה צריך קצת שומן ומסת שריר
מסכים איתך מאוד
אבל אני גם חושבת שכל העניין של מודל היופי צריך להיות מוכחד
אבל אני גם חושבת שכל העניין של מודל היופי צריך להיות מוכחד
אנונימי
שואל השאלה:
לגמרי
לגמרי
אנונימית
רזון ברמה קיצונית זה לא יפה אבל רזה בכללי שזה נראה טוב וכל זה זה מהמם
באותו הנושא: