20 תשובות
שואל השאלה:
mesytara^^^
נכון, אבל עם כל מה שקורה, לעולם לא יהיה בישראל מנהיג, ואני חושבת שעם מה שקורה בסוף המדינה תהפוך למדינה של הערבים (למרות שהיא כבר), ואני חושבת שאנחנו צריכים לברוח מפה לפני שזה יקרה:(
אנונימית
המדינה שלנו ובלי קשר גם במגילת האצמעות רשום שנביא לכולם לחיות פה ללא הבדל של דת מין וגזע. כן לדעתי הם צריכים ללכת מפה אבל ממשלה חרא אין מה לעשות
ברור רק כל שני ורביעים רבים על אם הומואים צריכים לחיות לפי היהדות או אם לעשות תחבצ בשבת או להוציא מהארץ את כל מי שלא מאמין
כל מה שמדברים כאן זה רק על יהודים באיזה אשליה את חיה
אנונימית
שואל השאלה:
המרוקאי הרגוע
בוא אני אגלה לך סוד, לעולם לא יהיה פה ממשלה חזקה, לפחות עד שישמידו חלק מהארץ
אנונימית
וואו לא,
לברוח זה הכי גרוע שאנחנו יכולים לעשות,
לברוח זה לוותר מראש.
אני חושבת שצריך להלחם פה עד שהאחרון ימות.
קודם כל פלסטינים לא מקבלים כלום מישראל, הם בשליטה של הרשות.
פלסטינים שבבתי הכלא בישראל יש כל מני תוכניות שיקום בשבילם כי הם יצאו מהכלא שיגמר להם העונש...
וערבי ישראל זוכים לדברים במסגרת העדפה מתקנת, אז לא הבנתי את כל הטענות שלך..
שואל השאלה:
mesytara
למה?
את לא חושבת אבל שהמקום שאנחנו חיים בו כבר הופך פיזית למסוכן ברמות?
אנונימית
שואל השאלה:
theking1234
כל הטענות שאמרתי הן טענות נכונות
תסתכל גם במה שמפרסמים בפוש באינסטגרם תתעדכן
אנונימית
הוא כן,
וזה למה אנחנו חייבים להישאר ולהגן,
והאמת, אם מדברים דוגרי,
אין מקום שהוא לא לא מסוכן ליהודים,
שונאים אותנו בכל מקום,
וכאן לפחות יש לנו אחד את השני.
^^^חבל שאת לא מבינה את הערך של ארץ ישראל
זה לא סתם מקום שברחנו אליו מהשואה, זה הארץ שלנו ואסור לעזוב אותה גם כשקשה
שואל השאלה:
mesytara
אבל למה להישאר ופאקינג לסכן לעצמך את החיים כשאת יכולה לחיות באיזשהו מקום קצת יותר רגוע ובשקט בלי שבכל חור יש לך מחבלים או פלסטינים שמחפשים להרוג מישהו
אנונימית
כמו שאמרתי,
צריך להשאר כדי להגן,
להגן= לסכן את עצמך בשביל אנשים שאתה אוהב (צבא,משטרה)
איך את חושבת שבנו את המדינה הזאת מתחתחילה?
אני חד משמעית מסכימה איתך שצריך לעשות כאן שינוי משמעותי,
אבל לברוח זה הפתרון הכי גרוע שאפשר לעשות.
מעניין למה יש את ישראל
הממ
האם זה בגלל האנטישמיות המטורפת שיש בעולם?
כנראה
וואו מה יש היום בעולם?
וואו גל מטורף של אנטישמיות
מעניין איפה אנחנו יכולים להיות בשביל שלא תהיה אנטישמיות לנו
אני חושב שביקורת זה דבר נפלא, אבל להגיד שהמדינה של פלסטינים זו הגזמה וההגזמה הזאת פוגעת.
על מה את מדברת את סתם רואה את המקרים הקיצוניים ברשתות החברתיות סתכלי מי יושב בממשלה יש לך שלטון ימני רדיקלי חרדי שיעשה הכל כדי להפוך את המדינה למדינת הלכה
אנונימי
מסכים, גלות אחרונה, חבלי משיח
אנונימי
של יהודים זה בטוח, אבל תחת שליטה אמריקאית.
מבינה אותך,
צריך לקחת פיקוד חזרה, ומהר.
חבל מאוד שזה ככה
צריך ממשלה חזקה ולא לפחד מהאמריקאים שרק רוצים שקט במזרח התיכון ולא אכפת להם מאיתנו
ישראל לא צריכה להיות מדינה יהודית, היא צריכה להיות מדינה דמוקרטית