18 תשובות
לא להיות תלויה בהם פשוט תלכי את לא חייבת אף אחד תדאגי רק לעצמך
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לבד אבל
אנונימית
להתגבר על הפחד אם זה מספיק חשוב לך, ואם לא אז לוותר על המנוי
אם את לא רוצה ללכת לבד,
את יכולה לשאול את אמא שלך אם היא רוצה לבוא איתך אם יש לכם יחסים קרובים
שואל השאלה:
היא בעבודה
אנונימית
ללכת לבד
את לא צריכה אף אחת בשביל ללכת
שואל השאלה:
להתקשר שוב לחברה שקבעתי איתה?
או לחכות עוד קצת ואולי היא תתעורר ונלך?
אנונימית
זה מפחיד ללכת לבד
כפעפ ראשונה תקבעי מטרה קלה
נגיד רק ללכת על ההליכון רבע שעה וללכת
לא.
לכי לבד.
ומאוחר יותר זה לא אופציה?
אולי קרובי משפחה או שאת יכולה ללכת לבד ולהכיר אנשים או פשוט להתגבר על הפחד או משהו שהוא שלך וללכת לבד
או אם זה כבר לא מעניין אותך ללכת למכון בכללי אז תבטלי את המנוי
^^^^גם זה אופציה
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת למכון פשוט אחרי המלחמה הזאת שהייתה בפורים וכל התקופת מבחנים אני איבדתי את המוטיבציה
אנונימית
אז פשוט הדבר הראשון הוא לעשות דברים שיתנו לך את המוטיבציה
תתלבשי למכון יפה בצורה שלך היה נוח להתאמן, תשימי לעצמך שירים, תחשבי על כל הדברים שתעשי וגם יש סרטוני מוטיבציה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
בטח אחות בהצלחה❤
שואל השאלה:
ישש היא התעוררה ואנחנו הולכות
אנונימית
יאיי תהנוו
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
התחברות ל