12 תשובות
נודר יש לי בול אותו אחד בושם מטורף לקיץ
יקר וטוב
מ ksp?
אנונימי
שואל השאלה:
כן? שחור למעלה ירוק למטה?^^
שואל השאלה:
ולא, בקיי אס פי נגמר
מצאתי את זה בחנות פרטית במזל, אחרון שלהם
תתחדש❤
יש לך טעם טוב
מצוין
שואל השאלה:
תודהה
רמה גבוהה
.
אנונימי
שואל השאלה:
רק באילת יש, מה עוזר לי
ולחדרה אני לא אלך כשיש לי ליד המשפחה בצפון גם
כל הקטע של ksp זה שאתה מזמין משלוח בחינם לסניף הכי קרוב אליך וזה מגיע תוך פחות משבוע bruh
אנונימי
שואל השאלה:
אה באמת? אף פעם לא קניתי שם
התחברות ל